Nonlinear differential equations and control, celebrating Arrigo Cellina's 70th birthday

22-23 September 2011, University of Milano Bicocca

ARGOMENTI: International Area

The conference will be held in Milano at the University of Milano Bicocca in September 22-23, 2011 and is in honour of the 70th birthday of Arrigo Cellina.

Some friends of Arrigo Cellina have accepted to deliver a plenary talk:
Zvi Artstein
Alberto Bressan
Ivar Ekeland
Paolo Marcellini
Luis Nirenberg

Some short talks by former students of Arrigo are planned too. Up to now have confirmed their participation:
Giovanni Bonfanti
Giovanni Colombo
Alessandro Ferriero
Fabian Flores Bazan
Elsa Marchini
Marco Mazzola
Antonio Ornelas
Franco Rampazzo
Vasile Staicu

Anybody interested is welcome. Admission is free. We ask however to send a confirmation of your participation at 70arrigo@gmail.com

-Organizing committee
Giovanni Colombo - colombo@math.unipd.it
Carlo Mariconda - maricond@math.unipd.it
Franco Rampazzo - rampazzo@math.unipd.it
Giulia Treu - treu@math.unipd.it

-Sponsors
G.N.A.M.P.A., PRIN 2008 "Equazioni e sistemi di tipo ellittico: stime a priori, esistenza, regolarità", Dipartimento di Matematica e Applicazioni dell'Università degli Studi di Milano Bicocca, Università degli Studi di Padova.

Rif. int. G. Colombo

Download Web page